man är mer personlig när man har tråkigt.

Igår satt jag åh fyllde i min almanacka, inte med penna och sudd utan med stämplar, snören, papper i olika färger och kul saxar m.m. tycker att det är så sjukt mycket roligare att ha personliga saker än att ha en veckoplanering skriven i bläck!

okej, nu har jag bara skrivit i skoltiderna än sålänge och nej, jag kommer inte orka skriva i all jag ska göra medassa olika pysselgrejer! haha! knappt så att jag orkar göra det med skoltiderna! men jag gjorde det iaf! (duktig jag är då!)
blev la rätt okey i guess?
ska fixa framsidan på den också så att det bara lyyyyser Ceb omkring den! :D

men det gör jag inte idag!
ska slänga mig i sängen åh nana nu! så ja, vi hörs imorgon istället!
puss och kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0