lökigare än Shrek

NU, ÄNTLIGEN SITTER JAG PÅ TÅGET TILL GÖTEBORG!!!

Är så lökig nu alltså! SPRANG ner till stationen ! I långärmad, långbyxor och skinnjacka!!! åh det är då fan inte kallr ute! luktar fantastiskt gott! ...kan jag väl inbilla mig i allafall..

dock så missar jag maskinen .. som var den egentliga anledningen till att jag skulle åka in till göteborg! menmen, jag får träffa pojkvännen min och Henkiboii :'D
blir fortsättning på Harry Potter maratonet idag/ikväll/inatt ! Mer än fabulöst tycker jag att det låter! helt otroligt! EXCEPTIONELLT helt enkelt!
ja..

ska lyssna på musik istället för att skriva massa meningslösa, informationslösa, fantastiska, helt otroliga, intensivt vackra ord här på bloggen!

KÖSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0