känner mig fräsch

Sjukt skönt att sova!
vart lite längre än vad det var tänkt, vaknade inte av alarmet jag satt eftersom att jag hade mobilen på ljudlös.. haha!
men min syster väckte mig så det var ju lugnt :)

sitter just nu i pappas bil åh väntar på icas parkering på att pappa ska handla klart så att vi kan åka till stallet snabbt! :)
är på tok för trött för att ens orka hålla ögonen öppna så känner att det inte är värt att riskera att åka av pågrund av att jag är ouppmärksam och inte har någon reaktionsförmåga för fem öre, Så skiter i att rida idag!
får bli imorgon istället då jag är ledig från skolan! uuuuuunderbart!

ska sova direkt efter maten sen alltså!
fy satan! fyy saaaatan va trött jag ääär!!!

godnatt helt enkelt!
lär inte orka uppdatera mer idag så ja, godnatt helt enkelt!
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0