jamen en rubrik är ju alltid kul att ha

ja, då var man hemma igen då efter ett dygn i göteborg med mina guldisar!
Inte gjort alls mycket idag, mer än att ha tittat på en Amerikans fotbollsträning!
Rätt kul faktiskt, förstod ingenting, men det var rätt nice ändå! :)

Strosade runt lite i stan innan jag åkte hem också, that's it typ!
Men nu är jag hemma! Ska käka något och dricka litervis med cola! Sen blire natten!
Börjar 09.00 imorgon så gäller att gå upp typ tidigt... typ 07.00 , äckligt, snuskigt, groteskt tidigt!
bara att bita ihop i guess, men ändå! Lite nådiga kunde dom väl vart? det är ju ändå första dagen  bara :(

Whatever, det är inte förrän imon jag ska upp tidigt, så nu blire käk, cola och film!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0