http://www.nattstad.se/jensnorell

Tror nog att jag har hittat Sveriges snggaste killblogg!

Har du problem med vad du ska ha på dig? Vill du ha inspiration till fest outfiten? Har du något litet problem med något som har med trend och mode att göra så borde du absolut vända dig till Jens Norells blogg! Kille som tjej, du hittar alla dess möjliga underbara inspirationsbilder på hans blogg!

Från det att jag såg hans header och sen läst halva första inälgget så föll jag pladask för bloggen!
Vad jag föll för? Hans sätt att skriva och uttrycka sig! Hans syn på vad som är snyggt och mindre snyggt. Han är endast 16 år gammal och så sjukt modemedveten, samtidigt som han har lagt sin egen touch på hans egen stil.
Det finns många killbloggar där ute nu, men han sticker ut. Han har utseendet, stilen, humorn, självförtroendet och känsla för vad en bra blogg ska innehålla! 
Han verkar vara en riktig toppenkille på alla sätt och hoppas att han fortsätter på samma väg han går på just nu!

Har du tid över, kolla in hans blogg! Har du inte tid över, skitsamma,kolla in på hans blogg ändå, det är värt det!!

KLICKA PÅ BILDEN FÖR ATT KOMMA TILL BLOGGEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0