funkar inteeeee

Som vanligt så vill blogg appen inte funka som den ska, så bilderna från i fredags kommer upp när jag lagt in dom på datorn sen!

sitter på stationen nu i allafall, kommer missa första lektionen för att jag är sämst och har missat tåget osv.. vilket suger, för jag lär ju bli av med studiebidraget nu med en gång! tjoho! -.-

ska ta nästa tåg som går kvart över så kommer jag lagom till nästa lektion!
är så sjukt jävla trött, huvudvärk som ett as åh på allmänt skithumör!
blir inte huvudvärken bättre under dagen så kickar jag tidigare från skolan!
har tagit en ipren så tror väl att det ska gå över!

ska njuta av solen tills tåget kommer!
puss sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0