EN TIMMA KVAR

Bara en timma kvar tills jag kan gå upp pch äta frukost åh göra mig iordning för att ta bussen klockan åtta! Kan ju gå upp tidigare, men känns fett ovärt!
Målar naglarna (som jag är jätedålig på) istället och tittar på disneyklassiker ! underbar underhållning!

Kanske ska ta fram något att ha på sig idag också? något casual..typ jeans åh en tröja? orkar inte "klä upp mig" till skolan direkt.. går jag någonsin uppklädd? naa, inte mycket.. har nog en rätt tråkig och naturell stil om jag tänker efter! inga lysande färger, extrema klackskor, tonnvis med smink, sönderfixat hår och bara märkeskläder, urringningar ner till naveln och push up bh.. nää, inte riktigt jag känns det som.. meeeeeen lika glad för det är jag men gladast är nog...räven?

whatever, ska glo lite på alice i underlandet under tiden som nagellacket torkar och sen ska jag ta fram kläder! whoopidoo!

SO LONG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0