dagens brudar, waaa vad hände?

Man blir fan snurrig av alla dessa jävla nakenbilder som glider runt på facebook på samma sätt som danmarksförjan på vatten typ.

Tjejer lockar läsare till sina bloggar med nakenbilder eller "bara" lättklädda bilder, seriöst? Är det så jävla ball att "bli känd" genom sin blogg för att man visar sig naken? Don't think so!
Jag dömmer inte dom som gör det, nej, men jag tycker att det är lätt pinsamt att tjejer utan att blinka lägger ut bilder på sig i typ bara trosor bara för att dom vill ha fler läsare!
Varför inte skriva om något intressant istället?

Vill du visa dig naken? Blogga för Scandalbeuties i sådana fall!
Du blir lätt känd, du tjänar pengar och du får slänga ut dina tuttar i vädret om du så känner att det är något du vill.
 
En till sak jag har tänkt på är dessa småflickor som är typ mellan 9 och 14 år gammla som klär sig som vuxna!
Push-up BH, stringtrosor, urringade kläder, korta shorts, klacksor och smink? Vartfan är världen påväg?
När jag var 9 år visste jag inte ens vad mascara var bra för! Jag visste knappt vad foundation och puder var när jag var 12! Dagens tolvåringa tjejer (killar också för den delen) Är så sjuuukt "mogna" jämfört med när vi grymma 95or, 94, 93or och 92or var tolv år! Då lekte vi bannemej med barbie, med bilar och vi tittade på tecknade filmer!
Den enda gången vi var på mcdonalds var när vi åkte med mamma eller pappa för att köpa Happy Meal, inte för att hänga med sina vänner till sent på natten!

Det är ofta man ser dessa småungar springa runt på stationen med cigg, en cider/ölburk med sina vänner! Vad tänker deras föräldrar med?
Dom har piercingar i hela ansiktet, dom har tatueringar och dom klär sig (ursäkta uttrycket) som prostituerade!
Vart är världen påväg?

Hoppsan hejsan, fick inget vettigt sagt, men ja..
TJA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0