blogg.se's app

har INTE velat funka som den ska de senaste dagarna!
inläggen har halverats på något konstigt sätt ph bilderna laddas inte upp, inläggen laddas inte upp förrän dagen efter osv! därför så kan inlägget verka allmänt korta åh dryga r jag bloggar från mobilen ! :)

hur som, så var kvällen igår ett fiasko!
Okey, det var mysigt osv, men det blev inge vidare bra ändå!
så jag, sebbe åh henke kickade hem till mig åh sov här istället!
skönt att vakna i sin egna säng istället för i nån random jävla stuga !

Henke snarkar som en jagvetintevad åh sebbe är allmänt trött åh sover typ halvt!
kul pojkar! Alla killar jag känner sover fan hela dagarna!? vad är grejen...?

skitsamma , jag ska gå upp åh glana TV en stund ja tills dom här två dårarna vaknar!
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0