beslutsångest

ska jag åka till skolan eller inte?

börjar 09.40 så behöver ta bussen som går halv. 20 min kvar!
måste hitta någon att ha på mig, softkläder utan att se sunkig ut.. min mage är mer uppblåst än en luftballong, mitt huvud värker mer än jag vet inte vad! jag måste stressa! jag vill träffa sebbe som börjar skolan samtidigt som jag. jag måste äta frukost, fast nä, måste är väl att ta i! väskan måste jag däremot packa! ner med almanacka, penna, block, dator, laddsladd till datorn, laddare till mobilen, en flaska vatten åh ett hyfsat okej bra humör, vilket jag inte alls har!

VARFÖR var jag tvungen att bli typ sjuk nu?! har fetaste förkylningen på gång alltså! som alla andra vid den här tiden på året!

well, om jag inte ska till skolan så måste jag lösa det där mer sjukanmälningen! mamma sover åh jag får inte tag på pappa... hatar att inte vara 18! För är man 18 så har man koll på allt sånt själv! då är det bara att logga in på schoolsoft åh sjukanmäla sig! då slipper man vara beroende av sina föräldrar!

whatever, jag väcker mamma så får hon hjälpa mig! imorgon ska jag till skolan! skiter i om jag mår som idag, jag bara ska!

eller ska jag åka nu? trots att jag mår som jag gör? i-landsproblem.


Kommentarer
Postat av: linah

fin blogg!

Svar: Tack! :)
ceb.blogg.se

2012-08-31 @ 01:25:58
URL: http://linaheve.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0