LYCKAN SOM UPPSTÅR

Pappa åkte och handlade efter att han hade väckt mig runt 13 snåret idag.
Jag gick inte upp direkt, haha, men iaf..
När jag precis hade gått upp så kom pappa hem, MED EN KAFFEMASKIN ♥♥♥
Både jag och min syster blev överexcited och släppte allt vi gjorde och vad vi än höll i för att kunna packa upp maskinen och göra varsinn kopp gyllene kaffe :love:
Både jag och min syster är nämlige coffeeholics ;) 

kärlek kärlek kärlek kärlek kärlek kärlek kärlek kärlek kärlek kärlek kärlek ♥♥♥


Och sen sååå måste jag bara säga det att internetet inte har funkat helt felfritt idag, därav den failade uppdateringen som vart under dagen ! 

XOXO
CEB :love: ;) :love: ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0