HÄST HÄST HÄST HÄST HÄST HÄST HÄST

Fick ett mejl, (varför inte kommentera åh säga egentligen?) om att jag skulle visa lite mer bilder på mig åh min häst, och även andra hästar !
Så ja, här kommer en liten blandning av bilder!
Har nästan inga bilder på mig och min nuvarande häst på denna datorn, men har på min hästblogg: http://satsande.blogg.se/ !
Så vill nui har fler bilder NU så klickar ni er in på den bloggen!

Bilderna nedan är på mig och en av mina kusiners hästar, Karisma! (Skimmeln)
Och några bilder på min lilleplutt Mendez (den svarta skönheten) ;)

Here We Go!








Bilderna på skimmeln är från 2008 tror jag eller 2007.
Och bilderna på min häst är blandat från det att jag köpte honom 2010 till i år.
ENJOY

Kommentarer
Postat av: Cicci

Vad kul att se mer bilder på Mendez :P fast länken till andra bloggen funkade inte :(

2012-04-17 @ 19:45:05
URL: http://cicciflodberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0