borde sova, men måste vara vaken

Trött som en jävla dromedar efter tre månaders vandring! typ, eller nåt..
Försov mig så sitter hemma och pluggar för tillfället!
Pluggar och letar sommarjobb, kul grej typ!
Är ledig från skolan imon så ska ta det åt helvete jättelugnt åh bara ha det gött !
Min medryttare Anja har hand om min häst idag också vilket gör att jag kan ta det extra lugnt idag!
Ska skriva klart mitt CV + Personliga brev nu så får jag det gjort!  Skönt att kunna checka av lite saker från min
"att göra lista" !

Ska måla mina naglar också! Fixa dom riktigt mycket så att dom blir fina igen! :)
Sen så.. sen ska jag plugga lite till och i eftermiddag ska jag träffa Jesper! Trevligt :)

Ska boka tid hos en kiropraktor här i kungsbacka också! Massor att göra! + att jag har tänkt att tvätta massa kläder! Fullt ös medvetslös! Härligt är det ! ;)

so long beuties ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0