är det inte så det ska va, så får det bli så som det blir

Sitter och läser igenom en himla massa jobbannonser på olika sidor!
Men hittar absolut INGENTING intressant!
Eller jo, nåra reklamfilmsjobb är väl det enda, annars är det bara statistroller eller "kvinna 45-60 sökes"
Och jag vet inte varför, men jag känner inte riktigt att jag passar in i den svängen, eller vad tror ni? ;)
Var på en casting för inte så längesedan för dramaserien "molanders" som ska sändas på SVT någon gång framöver!
Men den castingen var inget vidare bra... Jag var nervös, egentligen för ingenting, för det var väldigt lugnt och dom begärde näst intill ingenting av den som sökte! 
Men nervositeten släppte inte föräns i bilen påväg hem.. Då kom jag på hur onödigt det var av mig att sitta och nästan skaka av nervositet på provfilmningen!
Menmen, allt kan inte gå prickfritt här i livet, minsann!
Så nu söker jag nya utmaningar och nya roller! Hoppas på att hitta något snart, för jag börjar bli uttråkad av att bara sitta hemma, eller hänga i stan med mina underbara vänner!
Behöver jobba!... (som om jag inte hade tillräckligt med jobb i skolan för tillfället)...
Appropå skolan så kanske jag borde plugga lite! Nu när jag ändå är ledigt och allt sådant!
Ja, så får det bli!
Ska först kolla om pappi vill vara gullig och följa med till stallet!
TTYL !
XOXO Ceb♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0