vad är det för fel?

Varenda gång jag och mina väninnor är i staden så kommer det alltid fram en a-lagare!
Tycker att det är så fruktansvärt pinsamt hur vuxna människor kan bete sig!
Att dom kan !
Dom blir både otrevliga och perversa!
Fy på sånt folk!
Nu på stationen tillexempel!
Vi satt och väntade på våran buss och denna brutalt påverkade mannen kommer fram till oss och börjar prata!
Personalen på stationen säger till honom att gå ut och att han skall lugna ner sig, men han lyssnar inte och då ringer personalkillen till vakterna som kommer och skickar ut honom, och lämnar honom på våran buss!
Sen gick dom bara och tror att han skall sitta still? Idioti kallar jag det!
Otrevligt med påverkade människor, det är det enda det är!
Ta in a-lagaren till en fyllecell istället så slipper vi , icke påverkade, dras med dom !
Folk till att bete sig!
Usch säger jag bara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0