söndags morgon

godmorgon sötnosar!
Vilket härligt väder det är ute!!!
Solsken åh 8+ grader! ååh , idag är jag lycklig!
Äter just nu frukost, coco pops (a), åh tittar på ännu ett avsnitt av CSI!
Ska vidare ner till stallet sedan och klippa hästen hade jag tänkt ! Klippa och sedan rida!
Efter stallet ska jag och papi shoppa lite inför hemfärden och sedan efter det så placerar jag mig på tåget hem till Karlstad!
Ska bli skönt att komma hem faktiskt!
Kungsbacka är så fruktansvärt långtråkigt på helgerna! Händer ju för gudsskull mer i lilla Munkfors än vad det gör här?
Pinsamt...
Nejdå, Kungsbacka e fint de, jajjemen!
Näe, nu ska jag starta en tvättmaskin och ett nytt avsnitt CSI!
TTYL♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0