skönt

Äntligen hemma efter en väääldigt lång dag!
När jag kom till gbg så mötte jag Jennie som jag inte träffat sedan vi gick i sjuan tror jag!
Va jättekul att träffa henne, verkligen!
Så vi bestämde att hon och Elin, som jag heller inte träffat på ett jävla bra tag, ska komma upp till mig i karlstad någon helg! Kanonmysigt!
Efter att ha pratat en bra stund med Jennie så mötte jag upp min kära syster, och vi gick ner till stationen igen för att möta upp en mindre nykter Niklas!
Vi stod åh snacka en stund med honom och sedan gick vi vidare upp för att träffa Alex, Melina och Linnea!
Vi tjötade en stund med dom och sedan gick jag och min syster hem!
Så nu sitter vi hemma och myser med youtubeklipp och godis!
Jag som skulle sluta med godis åh sånt...
Äh, jag börjar nästa vecka! Då kör vi!
En väldigt lång dag som lider mot sitt slut!
Ska ringa till Niklas åh se vad om han kom hem osv , sen ska jag sova!
Underbart att få sova i sin egna säng!
Bara för de så ska jag gå och bädda rent!
XX

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0