om ett tag igen

Kommer inte uppdatera alls nu typ de närmsta veckorna!
Sa det i ett tidigare inlägg, men nu känner jag att jag inte kommer hinna med bloggen alls!
tråkigt, men sant!
Jag behöver ta tag i mitt liv nu ordentligt!
Skola, jobb, hästarna, familjen och vännerna!
Allt är totalt kaos just nu, så jag måste lägga undan bloggen ett tag framöver!
Men jag lovar er att jag, så fort som jag har löst en del, så ska jag köra stenhårt med bloggen!
Då blir det uppdateringar med bilder osv!
Och inte bara massa text!
Kände att jag behövde skriva detta så att ni inte undrar ;)
Kanske inte ens är någon som läser bloggen, men ändå..
Har blivit av med studiebidraget och är återbetalningsskyldig till CSN, så måste börja jobba nu igen..
som telefonförsäljare... kul..
näe, inte alls! Men det är ett måste!
Så efter nyår när skolan börjar igen så ska jag och Evelin ta tag i min gamla chef och börja jobba igen!
Ingen höjdarlön, men vi kommer iallafall komma runt en månad eller två på det!
Sedan hästen dåja...
Var ju tvungen att ta hem honom från skolan iom att han blev stressad och knappt hanterbar när han stod här på skolan. Så nu står han hemma och min syster tar hand om honom.
Men hon ska ta studenten till sommaren så hon kommer inte ha tid för honom.
Och då har vi fixat så att en tjej kan ta hand om honom! Dock bara en gång i veckan..
Så det är ytterligare ett problem som skall lösas innan nyår!
Sen så har vi skolan dåja...
Ska på möte med internatföreståndaren imorgon 11.15..
Kommer nog få en heeel deel skäll...
Förmodligen kommer han tycka att jag ska flytta ut, men det tänker jag inte göra!
Jag vet att jag inte varit i skolan så mycket som jag borde, och att jag inte har pluggat så mycket som jag borde.
Men nu har jag tagit tag i det och ska fixa detta!
Så det blir plugg, plugg, plugg och ännu mer plugg!
Sen så vännerna ja... Har knappt hunnit med att träffa mina underbara vänner nu det senaste pga av allt annat. Så jag måste ta mig lite tid att kunna umgås med mina vänner.
Sen så familjen är det lite kaos i bara, lite allmänt så.
Tänker inte ta upp det i bloggen..
Men jaa, ni ser att det är en del jag måste lösa innan nyår och sedan lite efteråt!
Men det kommer lösa sig! Det gör det alltid! På ett eller annat sätt!
uuh, vad mycket skit jag skrivit nu?! Ingen som bryr sig antar jag, men det var skönt att få skriva av sig lite iallafall! ;)
Skriver så fort jag får tid!
Hoppas på att det blir snart! kommer få bloggpanik annars ;)
Men ni får ha det underbart fint tills vi hörs igen!
PUSS PÅ ER SÖTNOSAR!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0