inlägg nr 1

sådärja!
Ny start, ny blogg, nytt, nytt, nytt!
Precis det jag behöver just nu!
Vem är då jag?
Jag är en vanlig 16 åring från den lilla staden Kungsbacka.
Jag har en fin familj som betsår av mamma, pappa, syster, en hund, en katt, två kaniner och en häst!
Hästen fick jag för 1,5 år sedan och han är ett svart varmblod på ynka 150 i manken och han är född 2002, alltså 9 år i år, och honom har jag jobbat upp från en envis liten idiot med hundra rävar bakom varje öra och ja, han var en liten "Emil i lönneberga-häst" , alltså väldigt duktig på att ha hyss för sig. Från det har jag arbetat med honom och utbildat honom till det han är idag. Alltså en fin liten häst att ha att träna med, och förmodligen då, snart kunna tävla med! Han är det finaste jag äger och han är den bästa vännen en människa kan ha!
Hunden är en gul VÄLDIGT liten labrador som heter Benny, en tik som är 6 år i år, jobbar med mamma på Tullverket i GBG. (ja, det är en tik och HON heter Benny)..
Kaninerna är två hermeliner på 6 månader, en snubbe och en brud!
Katten är en svart liten Maincoon på ca 8 månader som heter Ninja, och tro mig, hon ÄR verkligen en ninja! Hon är överallt hela tiden! Otroligt söt liten krabat! De var djuren det ja!
Jag bor och pluggar förtillfället i Karlstad på naturbruksgymnasiet Lillerud där jag går inriktningen häst, och skall senare välja inriktning trav eller ridning, har inte bestämt mig än..
Mina främsta intressen är häst, skriva, shopping, musik, party och min familj och mina underbara vänner!
Jag älskar att resa och träffa nytt folk! Och det är det den här bloggen att handla om, men även en del annat!
Anledningen till att jag börjar om med bloggandet har sina olika anledningar, men den största anledningen är för att jag kände att jag behövde en ny start!
Så här är jag nu, med en ny blogg som jag ska köra igång med om ett tag då den är "lite" ofixad för tillfället :)
Så tills det att vi hörs igen så får alla ni därute i vårat långa land ha det kanon!
XOXO
CEB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0