hemkommen och mysig

Älskar min säng nu mer än någonsin!
Är så fruktansvärt kallt ute så man fryser ju ihjäl!!!
Men då är det tur att man har en sån sjuukt go, mysig och underbar varm säng som står på rummet och väntar på en!
Ska tillochmed koka en kopp thé för att fullborda kvällen!
Jaa och hur gick det med promenaden då? haha, nää inte ikväll!
Lite för kallt och mörkt för att gå ut i en stor skog full med vildsvin, nejtack säger vi till det!
Så vi bestämde oss för att gå in istället :)
Fick inte ut några pengar idag för piercingen, men imon så :D
Skulle ju betalat Alex (piercaren) förra veckan, men hade inga pengar...
Så ska betala henne nu :))
Ska bli skönt att kunna släppa det! Hatar verkligen att vara skyldig folk pengar !
Så det ska lösas imorgon! + att jag ska fixa nån liten julklapp sådär lite fint ;)
Till vem vet jag inte och vad vet jag inte heller.. haha, koll på läget? jadå!
Näe, nu ska jag tvätta bort sminket och koka thé!
TTYL BABES♥
trött tjej? JAA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0