fel, fel, fel

Det tidigare inlägget skulle legat ute redan för sisådär två timmar sedan!!
Så ja, som sagt så är internetet ute i skogarna på topp!
Hur som hellst så är tåget ca 20 min försenat för att vi var tvugna att vänta in ett försenat tåg i kil!
Menmen, de blir nog bra dethör ändå ska vi se :)
Är i trollhättan om några få minutet, vilket är ett stort = att vi närmar oss Göteborg med stormsteg!
Har sovit sedan tåget startade i princip, så jag är faktiskt ganska utvilad! Vilket är jätteskönt! Kanske blir utgång ikväll ändå?
Har ju tackat nej till allt ikväll bara för att jag har varit trött som värsta zombiemänniskan!
Men nu när jag harsovit så är jag nästan pigg!
Så antingen blir det utgång, eller så blir det hemmamys med fina människor! Vi får se helt enkelt!
Nu ska jag dock försöka samla på mig ännu lite mer energi! Kaffe ! 
XOXO
CEB


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0