come N getcha candy

musiken dånar i högtalarna hemma i karlstad och jag ska ta åh duscha, fixa naglarna och göra en hårinpackning! Underbart!
Min kära sambo Evelin kommer hit runt 8 sen åh då blir det piercingtime!
Hon ska pierca ögonbrynet! Grymt! :)
Är helt slut efter dagen, så ska ta åh sova tidigt ikväll! Imorgon blir det hemfärd till Kungsbacka! Skönt ska det bli, minsann! ;)
Men innan något annat ska kunna hända så ska jag duscha!
PUSS
musiken dånar i högtalarna hemma i karlstad och jag ska ta åh duscha, fixa naglarna och göra en hårinpackning! Underbart!
Min kära sambo Evelin kommer hit runt 8 sen åh då blir det piercingtime!
Hon ska pierca ögonbrynet! Grymt! :)
Är helt slut efter dagen, så ska ta åh sova tidigt ikväll! Imorgon blir det hemfärd till Kungsbacka! Skönt ska det bli, minsann! ;)
Men innan något annat ska kunna hända så ska jag duscha!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0