äntligen framme

sådärja!
Då har man ominstallerat sig på rummet på skolan igen då!
Bytte tåg så att jag kom tidigare till karlstad än vad jag skulle gjort om jag skulle tagit tåget som var tänkt från början! :) gött de!
Men i alla fall..
Tåget skulle vara framme 19.56 i karlstad, kanon tänkte jag, för då kunde jag ju ta 20.00 bussen till skolan!
Fyfan va härligt!
Meeeen så stannar tåget E X T R A länge i kil pga någon idiotanledning!!!!!!!
Så tåget är i karlstad 20.09 istället -.-
Sååå jag gick runt lite på "stan" , köpte chips och cola till Martina och Evelin (som jag betalade med enkronor kostade 71 kr :P... haha stoppade upp hela kön inne på hemköp :D)!
Trött och arg som ett bi + att det blåser storm ute!
Inte okej!
Som tur är så mötte jag Krister på busstaionen när jag var påväg tillbaka efter att ha köpt chips åh grejer så jag hade någon att vara social med! :)
Så vi satt på busstation i typ en timma och 30 min innan bussen kom!
Vi hoppade på bussen och kom till sist fram till skolan!
Där jag skulle ha mött Evelin som jag inte mötte...
Gick till internathuset och fick knacka på eftersom Evelin hade mina nycklar.
Kom in och knackade på vårat rum, men Evelin var inte där!
Kissenödig som ett as startade jag datorn och skulle gå in på FB för att se om hon var inne, men icke!
Och eftersom jag inte har några pengar p å mobilen så kunde jag ju inte ringa henne heller -.-
Men som tur var så ringde pappa och då fick han Evelins nummer så att han kunde smsa henne och be henne ringa till mig.
Så hon ringde och kom sedan och låste upp för mig så att jag kunde komma in och gå på toa !
peuuuh!
Vilken kaos dag/kväll!
Men nuså, nu sitter jag äntligen i min underbart sköna säng och ska snart sova!
Så vi hörs imorgon !
puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0