underbart

Varm säng, huvudvärkstablett och vatten!
Så ser det ut just nu i mitt liv, haha!
Ska sova nu hade jag tänkt! Kom nyss hem från Säffle, så har varit upptagen heeeeeela dagen!
Skönt att ha saker att göra hela tiden! Slipper man sitta och dega som en säck potatis inne på rummet, eller så är man sällskap till de tjommar som röker! Kul liv vi har här på skolan ;)
Nejdå, det är så bra så! :)
Ska upp på promenad imorgon igen! (om vi orkar ta oss upp ;))
Kommer vi inte upp så gör det inte så mycket, har ju dressyrträning på morgonen, så vi  får ju träningspass på morgonen i allafall!
Har en uppgift att lämna in i entreprenörskap också! Har inte ens börjat på den än, men det ska nog gå fort! :)
Nu måste jag sova så att jag orkar komma upp imorgon ;)
puss och godnatt kärlekar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0