stress stress stress

Gud vilken stress!
Kom till stallet och fixade runt ett tiden , red ut och fixade efter det. Släppte in hästarna och fodrade! Sedan åkte jag och mamma till äckluga coop och handlade lite, stressade hem, bytte om och fixade mig, sen bilen ner till kba station för att ta tåget 16.17 till gbg !!
Kommer till stationen 16.15, kanon tänkte jag, skönt att vara i tid!
Men näe, då går inte tåget förän 16.47 av någon jävla idiotanledning! Så pappa får köra mig till gbg istället eftersom västtrafik A L D R I G kan köra bussar och tåg så att dom kommer och går när det står att dom ska!
Åååh va trött jag blir!
Tur då att man har världens bästa pappa som kör! <3
annars så har dagen varit lugn!
Red ju ut förut på min älskling som gick bättre än grymt !
Travade lite men han slog över till galopp och galloperade med världens energi! Samlat som jag vet inte vad! Perfekt form och allmänt skitbra! Fy va lycklig jag var! Haha <3
bästa häst!
Ja , så jag hade ett redigt lyckorus efter ritten!
gött de :)
Fast nu är vi snart framme på centralen så ja checkar ut!
XOXO
CEB


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0