nu börjar det

Totalt kaos ute!
Imorse var det svinkallt och solsken, sedan var det det ett tag till mitt på dagen...
Sedan för två timmar sedan så var det så kallt och fruset ute så att man knappt kunde gå ut!
En halvtimma efter det så var det hyfsat varmt ute och ÖSREGNADE + ÅSKADE!
Och nu då så är det snökaos , storm och regn!
klass 1 varnning redan och påväg mot det värre!
Kollar på satelitbilder , som är från 23.00 inatt... ser inte kul ut alls!
Kommer bli totalkaos här inatt och imorgon!
Vägarna runt om oss är redan avstängda, så vi lär inte komma nånvart!
Vägarna ner till göteborg är avstängda och tågtrafiken är stopp!
Jag är livrädd och vet inte vart jag ska ta vägen! haha, fan alltså!
kommer inte kunna uppdatera mer ikväll/natt förmodligen, internetet stängs av 01.00 !
Bloggar jag inte mer inatt så bloggar jag imorgon!
LOVE YOU!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0