my beloved thé

Kokat ihop en kopp thé såhär på morgonen, eftersom att jag inte kan vara med och rida pga mitt knä.. :(
Så jag fick gå tillbaka till mitt rum och ta det lugnt tills eftermiddagen då vi har entreprenörskap!
Ska skriva klart mitt arbete som vi hade också.. fan!
Dessa jävla entreprenörsskapsarbetena! Är så förebannat onädiga!
Nu ska vi skriva om en transport som vi vill köpa!
öhh? varför? vad har jag för nytta av att skriva de? INGEN!!!!!!!
näe uh, så jävla käässs ! pinsamt förfan!
Gick i entreprenörsskapsklass i 8-9 och då vare fan inga sånna här skitgrejer att göra! Näe, då höll vi på med aktier osv, saker man har användning för!
haha, ja jag är arg!
Så jag ska sätta mig och titta på film, äta smörgås och dricka thé!
vi hörs ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0