mcgyver och A-lagare

jahaja, ännu en intressant resa till lillerud med Jessica och Evelin!
Började på karlstad central då en viss kille som ville låna mobil för att smsa!
Visst tänkte jag och slängde iväg ett sms till den tjomme som han skulle höra av sig till.
Så trodde vi att det var bra sen.
Sen så kom han på det att han kunde få oss att skratta om han presenterade sig !
Så han presenterade sig som McGyver! Jaha tänkte jag och var sååå nära på att säga att jag hette James Bond!
men haha, jag hann inte föräns han tog fram sitt leg och visade att han faktiskt hette McGyver! hahaa!
Så vi fick sitta och lyssna p åvad Mr. McGyver hade gjort och vad han jobbade med!
Han har varit med på allsång på skansen för att han känner rätt folk.
Han har varit med på plåtningarna på Slitz och han har redigerat bilder för Slitz.
Han har varit med i tidningarna King, Man, Aftonbladet, GP, GT osv, osv!
Sen så jobbar han med att göra Layouts osv! haha!
Och sen så hade han varit på en kryssing under helgen och vunnit två biljetter Las Vegas i två månader som han ska åka till nästa sommar!
hahha, vilken mytoman!
Riktig skönlirare alltså!
Sedan så kom vi ifrån denna McGyver och vandrade bort till bussen!
På bussen möter vi en alkoholist som började prata med oss när Evelin började sjunga att hon skulle ner i sin källare osv haha, ja det finns en låt som går så! Av någon "humhum" isaksson!
Gubben blev mäkta imponerad och började prata med oss som bara den och han tyckte att vi var otroligt underhållande och trevliga!
Så när vi gick av så sa han det att om han hade varit 30 år yngre så skulle han hängt med oss för att vi va så sjukt hårdrock !
haha, söt gubbe alltså!
Vi hoppade av bussen coch knackade på fönstret där gubben satt och så vinkade vi! Han vinkade tillbaka och var jätteglad! Så vi har gjort en riktigt god gärning idag tror jag allt ;)
Nu ska jag och Evelin titta på den grymmaste filmen "CHAIN LETTERS"!
Gud va bra den är!
Så den ska vi titta på och sedan sova!
Har sovmorgon imrorgon till 10 så vi kan sova riktigt länge !
U N D E R B A R T !
ja, sådär har min resa sett ut och lite till ;)
Bloggar jag inte senare så hörs vi imon!
LOVE YA!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0