lugnt och fint

Är fortfarande sur på att mina päron dissar mig, haha!
Menmen, shit happens ;)
Har kokat mig en kopp thé och ska chilla med nån bok eller nåt :)
Bara ta det lugnt, tills mamma har vknat igen och vi ska till stallet!
Vill faktiskt inte till stallet idag! Suger åsne*** att jag inte kan rida pga vädret, och när jag är i stallet vill jag ju göra något, eller hur? då blir det bara att jag mockar, borstar, fodrar och fixar...
Kul , men jag vill ju kunna ta hand om MIN häst som om han vore MIN häst och inte nån ridskolehäst som jag inte får rida för att jag bara är skötare på honom, hahha, ni fattar nog (a)
Thé't väntar !
I'll blog you later ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0