jävla blogg.se app!

blir så trött på att det aldrig är något som fungerar längre än en månad eller två!
Nu har blogg.se's app till iphone fuckat upp sig!
Kan inte logga in och när jag väl är inloggad så kan jag inte göra några inlägg?
Så där har ni anledningen till varför jag inte bloggat så mycket det senaste!
Har iallafall precis ätit frukost, så ska städa rummet och dra ner till stallet för att sen åka till stationen och vidare tillbaka till karlstad!
Ska bli skitskönt att komma tillbaka till kd nu!
sån jävl tryckt stämning hemma hela tiden! alltid är det något som händer!
så jävla trött på det nu så det finns inte!
en av anledningarna för att jag inte vill flytta hem...
men måste man så måste man, ...
skitsamma ingen emo-blogg detta!
hörs senare!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0