ingen promenad trotts allt

Mamma vaknade och bad oss städa rummen ifall jag ville ha hjälp med hästen idag.
uuuhh vad trött jag är på att vara hemma! Gnäll dag ut och dag in!
Byter jag skola till göteborg så flyttar jag till en egen lägenhet, och det ska gudarna veta, det SKA jag göra !
Om jag så ska döda någon för att få göra de, hehe.. näe, så brutal och desperat är jag inte!
Men jag har lite grejer på gång som jag ska fixa och ordna med nu innan helgen är slut!
Ska beställa tid för *********
Ska mejla till skolan
ska kolla med ************** om *******
sedan ska jag även kolla upp med ******** om ******
haha, ja ni ;) En del hemlisar är det allt ;) och jag lovar att tids nog kommer ni få reda på det! ;) Men nu ska städa rummet! hörs sen ! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0