I want to get away, I want to fly away.

Är så jävla instabil för tillfället.
Glad, ledsen, arg, besviken, ångerfull, snurrig, förvirrad, kär, inte kär, hatar, älskar... osv..
Vet inte riktigt vart jag ska ta vägen för tillfället.
Vill inte vara hemma, inte på skolan, inte i KD, ingen stans!
Jag vill ha en stuga långt ute i skogen eller typ djungeln, som jag kan rymma till och bara vara i.
Ta tag i mitt liv och bara vara.
Lösa saker, få svar på saker, reda ut saker.
Göra allt som får mitt liv att slå upp knuten och bli deprissionslöst!
Nej, jag är inte deprimerad, eller? Näe, det är jag inte.
Inte för fem öre! Men jag är vilsen. Ganska så rejält vilsen. Helt borttappad.
Behöver en han/hon/det som räcker ut sin hand och visar vart jag ska!
Vad jag ska göra och hur jag ska göra!
Men just nu är jag omringad av inget annat än idioter.
Känner inte att jag kan lita på någon längre.
Det kan jag, men jag är för osäker, för rädd och vilsen.
vart försvann mitt liv som var bekymmerslöst och underbart?
Försvann med honom. Idioten.
Fast egentligen är det ingen han. det är en Jag.
Jag har krånglat till saker och ting. Jag saknar personer som inte är värda att saknas.
Jag älskar personer som är riktiga svin.
Jag faller för personerna som får mig på fall efter första charmen.
Charmar mig till döds och sen bara trycker ner allt.
Dödar mig inombords och får mig till botten av ingenstans.
Totalt kaos slutar det som!
Vilket får mig att fundera på vad jag gör för fel, vad det är för fel på hur jag ser ut.
Jag är klen på alla sätt och vis. En riktig glasgrej.
Går sönder och brister för minsta lilla. Varför? För att jag inte har något självförtroende. För att jag tar åt mig allt som alla säger.
haha, då tänker ni väl att jag är en idiot som bloggar?
fast näe, det är jag inte! Det är ett sätt  för mig att skriva av mig, att få dela med mnig , att få komma in i min egna lilla bubbla!
Riktigt skitinlägg detta, men fan va skönt det känns ändå!
Känns fritt, knäppt och förjävligt!
jag ska gå ut och rensa huvudet.
säger tack och hej leverpastej för tillfället!
puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0