hemkommna

Sådärja!
Då har vi kommit hem från stan och ska sätta oss och titta på film!
chain letters står på "film menyn" ikväll!
Såg trailern förut! Uuh vilken film!
Verkar skitbra! Så den ser vi fram emot att se !
Efter filmen ska jag nog sova, haa!r riktigt trött asså! Inte vart såhär trött på länge !
Men det är skönt att ta en helg åh bara göra saker för en själv typ, haha , näemen typ träna, göra ansiktsmask, ta en powernap mitt på dagen åh bar ta det lugnt! Riktigt skönt!
Men nästa helg blir det utgång till 1000!
Då blir det verkligen party!
Går inte att vara hemma mer än en helg ;)
Imorgon hoppas vi på fint väder !
Då ska jag dressyrträna med min ängel !
Ja , det var det d!
Nu börjar filmen!
puss på mina hjärtan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0