godmorgon babes

Nyss vaknat och inser snabbt att detta kommer bli en lugn dag! Det öser ner regn och blåser ute.. Så ridningen kan jag hoppa över. H E L V E T E ! Varför ska det var skit jävla idiot väder ute när jag kommer hem och ska träna med min häst ? Det är ju fan sjukt! Han kommer aldrig bli bra om han ska stå flera veckor i streck! Jag måste fan flytta hem.. Det funkar inte att bara kunna rida på helgerna... Tråkigt, men sant! Så jag ska skicka mejl till REAL gymnasiet i gbg för att kolla om dom har plats och ifall jag kan komma och hälsa på någon dag! hoppas på det ! Verkar som ett grymt gymnasium faktiskt! kommer dock sakna mina fina änglar i karlstad.. , men riktiga vänner håller kontakten andra bryter den. Nog tjötat om detta! Nu ska jag äta frukost och gå igenom lite julgrejer med mami! hörs senare sötnosar, puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0