EVERYDAY I'M FACEBOOKIN'

Sitter som en dåre på facebook och svarar på vänförfrågningar, svarar på meddelanden, statusgillar, svarar på kommentarer och kommenterar andras statusar/bilder. Minst 50 gånger per dag?
Hur mycket blir inte det på ett år? En hel människas liv?
uhh, vill inte ens tänka på det!
Ganska sjukt att man kan vara så beroende av att veta vad andra människor gör p dagarna?
Visst, jag bloggar och läser mycket bloggar och det är ungefär samma sak, eller?
Ja, typ samma sak, fast ändå inte! Facebook är typ en sammanfattning och bloggen är en mer utförlig förklaring typ på vad man har gjort och ska göra!
Man kommer säkert kunna blogga från facebook snart också... skulle inte förvåna mig!
Tycker att det är lite o-personligt att blogga nu!
Var och varannan människa har ju blogg?
Folk startar bloggar och skriver inget i dom, men dom har namnet som dom ville ha , så att ingen annan ska kunna ta det?
det är småbarn som börjar blogga!
Hade jag vart mamma till en sån unge så hade jag vart rosenrasande!
Dom vet ju inte vad internet handlar om? Dom lägger ut massa bilder och tror att det  bara är dom som hon/han känner som ser bilderna!
Näe, tycker att det har gått över styr det här med bloggning!
Okej, nu sitter jag själv här och bloggar, men jag vet i allafall att det är fler än mina vänner som kan se bilder, texter, videos osv som jag publicerar här ;)
Nog snackar om detta, jag tror ni fattade min poäng ;)
puss så länge hjärtan små♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0