.

sofie :)

Hur många läsare har du per dag? :)

 

SVAR: Sanningen är den att jag inte vet, har haft problem med statistiksidan pga designen på bloggen, men det ska fixas så snart som möjligt! J

 

anna

Har du pojkvän? :)
kram

 

SVAR: Nej, det har jag inte J

 

cassy

vilka bloggar läser du ? :)
(älskar din blogg btw !)

 

SVAR: Jag läser väldigt många bloggar!

Min systers, en av mina kusiners, vänners och sedan kenzas.se , kissies.se , paow.se osv J

Tack, vad gullig du är !

 

sofieeE

Vilken fin design!<3
Har du gjort den själv? :)
och sen vad går du för skola? :)

 

SVAR: Tack! Nej, det har jag inte, J adressen till den hemsidan jag lånar den av finns i headern!

Jag går ett naturbruksgymnasium i Karlstad för tillfället där jag går inriktning trav!

Men ska som sagt byta till något i Göteborg istället då det inte riktigt funkar att ha hästen hemma i Kungsbacka när jag är i Karlstad! J

 

Monika

Vad är din fvorit färg? :)

 

SVAR: Min favoritfärg , eller favoritfärger är rosa i alla dess former och svart+vitt!

 

MR. AAANToN

Vad tycker du om mig? 
puss<333333333333333333333333333333333333333

 

SVAR: Vet inte, känner dig inte!

 

hemlig beundrare

jag är kär i dig, är du kär i mig?
puss puss puss puss

 

SVAR: Ja, självklart att jag är kär i dig! Vet precis vem du är, eller?

Puss på min hemliga beundrare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0