dagens samhälle

Killar i dagens samhälle är bra underliga! Underbara ena stunden, sen patetiska svin, sen underbart underbara sen idioter? Kan ni bestämma er någon gång? Antingen är ni svin, eller så är ni underbara! VÄLJ! Är sjukt trött på alla dessa killar med dubbelmoral osv! Finns alldeles för mycket sådant! Säger inte att alla killa är sådana, men många utav dom jag träffar! usch , usch! Från det till något helt annat! Mitt nyårslöfte är att inte tro gott om alla,.. nej, man ska inte ha förutfattade meningar, men jag vill tro så jävla bra om alla att det blir för bra, förstår ni? Förmodligen inte, haha, jag är sämst på att förklara! Men så är det iallafall! Sååå hoppar vi lite till, över till Hiss och Diss! Diss till dubbelmoral, svin och lögner. Hiss till underbara människor och ärlighet! hahah, underbart förvirrande! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0