äntligen lite tid över

Efter att ha väntat två timmar på tåget från göteborg till kungsbacka så är jag äntligen hemma och har tid till att blogga!
Det är storm ute så jag och syster har bestämt oss för en lugn hemmakväll med film!
Egentligen skulle vi båda vart ute på äventyr ikväll, men iom att jag kom hem så sent så orkar jag inte och min syster som är så snäll skulle möta mig så hon kom ju hem samtidigt som jag, vilket resulterade i att hon inte heller orkar gå ut!
Så utgången sparar vi tills imorgon istället!
Eller om jag ska vara hemma och ta det lugnt med min min goa vän CH!
Det får vi kika litegrann på!
Hoppas att det inte blåser storm ute imorgon också så att jag kan rida!
Har ju vart storm varje helg nu när jag har varit hemma så att jag inte kunnat rida ordentligt! Så jäkla trist!
Förmodligen lär det blåsa ganska rejält imorgon också i och försig, men det får jag ta då!
Ska ha lite gymnasiesnack med päron imorgon också! Så att den här skiten löser sig så fort och bra som möjligt nu!
Så att jag kan börja till vårterminen!
hoppas, hoppas, hoppas!
Har ju kollat på lite olika gymnasier i Göteborg med bygglinjen, yes,  ni läste rätt! Ceb vill gå bygg!
Varför vet jag inte, kanske för att det är många hunkar som går bygg ;)
Näemen jag tycker det verkar som en kul linje helt enkelt! :)
Nog snackat om detta!
bloggar jag inte senare så bloggar jag imorgon!
puss!♥

Kommentarer
Postat av: Liz

Hoppas du får en fin helg! :)

2011-12-10 @ 01:34:38
URL: http://fashionvictim.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0